Kartoteka Klientów


Używając systemu rezerwacji Asysto, masz do swojej dyspozycji szereg przydatnych funkcji, z których możesz korzystać w każdej chwili w swoim panelu administracyjnym. Jedną z nich jest np. Kartoteka Klientów, czyli szczegółowa baza danych na temat osób, które dokonały rezerwacji świadczonych przez Ciebie usług.  

Korzyści dla Ciebie i Twoich Klientów

Kartoteka Klientów jest funkcją, która przyniesie Tobie wiele korzyści podczas codziennego korzystania z naszego systemu rezerwacji. Dzięki niej w każdej chwili będziesz mieć szybki dostęp do wszelkich informacji na temat Twoich Klientów. W kartotece zgromadzisz ich dane osobowe oraz kontaktowe, dzięki czemu w razie potrzeby będziesz mieć je zawsze w zasięgu ręki.

Funkcja ta umożliwia Ci również wgląd do historii dokonanych rezerwacji. Intuicyjne wyszukiwanie oraz sortowanie listy Klientów pozwoli Ci na sprawną pracę i znalezienie informacji, których aktualnie potrzebujesz. Uzupełniona kartoteka Klientów pozwala także na sprawne zapisywanie wizyt z poziomu panelu administracyjnego Asysto. W takiej sytuacji nie trzeba już wpisywać wszystkich danych Klienta, zostaną one automatycznie wczytywane z kartoteki. 

Wprowadzanie danych do Kartoteki Klientów

Uzupełnienie informacji na temat Klientów w Kartotece Asysto jest możliwe na 2 sposoby. Standardowym sposobem jest wpisanie wszelkich danych Klienta poprzez panel administracyjny w przeznaczonej do tego celu sekcji (instrukcja poniżej).

Dodatkowo, Twoja kartoteka będzie automatycznie uzupełniana podczas dokonywania rezerwacji przez nowych Klientów. Dane nowych Klientów będą bowiem zapisywane automatycznie w Twojej bazie na podstawie informacji zawartych w formularzu rezerwacyjnym. Dzięki temu nie będziesz musiał ich wprowadzać własnoręcznie.

Uzupełnianie Kartoteki Klientów w Panelu Asysto

Definiowanie Klientów jest możliwe w sekcji Kartoteka Klientów, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. Aby wprowadzić nowego Klienta, wystarczy kliknąć guzik dodaj, a następnie wpisać wszelkie potrzebne informacje na temat swojego Klienta.

Kartoteka Klientów

Kartoteki, które zostały dodane automatycznie, oznaczone są ikonką znajdującą się w ostatniej kolumnie tabeli. Aby zobaczyć wszystkie rezerwacje wybranego Klienta, kliknij link sprawdź. Link więcej pozwoli Ci natomiast sprawdzić wszystkie zapisane informacje dotyczące Klienta.

Dodawanie rezerwacji dla Klienta przez Panel Asysto

Czasami zdarza się, że Klient nie może samodzielnie dokonać rezerwacji przez Twoją stronę internetową i chciałby zrobić to telefonicznie.W takiej sytuacji możesz szybko złożyć rezerwację za niego w panelu Asysto. Wystarczy podczas dodawania rezerwacji znaleźć i wybrać Klienta z Kartoteki, a wszystkie jego dane zostaną wczytane automatycznie

Dodawanie rezerwacji

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące Kartoteki Klientów, skontaktuj się z nami.

do góry