Potwierdzanie rezerwacji kodem SMS


W systemie Asysto masz możliwość ustawienia, aby Twoi Klienci potwierdzali swoje rezerwacje za pomocą kodu SMS. Funkcja ta umożliwi Ci uwiarygodnienie i potwierdzenie autentyczności wpisywanego podczas składania rezerwacji numeru telefonu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rezerwacja na Twoje usługi jest dokonywana przez Klientów, którzy rzeczywiście chcą przyjść do Ciebie na wizytę.

Kod weryfikacyjny wysyłany jest do Klienta za każdym razem po wpisaniu przez niego danych w formularzu rezerwacji. Otrzymany w wiadomości SMS kod należy wpisać w przeznaczone do tego celu okienko.

Kod SMS

Wiadomości SMS z kodem weryfikacyjnym wysyłane są jedynie na numery należące do polskiej sieci telefonii komórkowej.

Do momentu, gdy kod nie zostanie wpisany przez Klienta, rezerwacja widnieje w systemie jako niepotwierdzona. Zostaje ona anulowana po upływie określonej w panelu Asysto liczby godzin (Autoanulowanie rezerwacji niepotwierdzonych). Po wpisaniu kodu otrzymanego przez SMS, rezerwacja zmienia status na potwierdzoną.

 

Zobacz nasze konto demonstracyjne, gdzie możesz dokładnie sprawdzić, jak w praktyce działa system rezerwacji z włączoną funkcją potwierdzania rezerwacji kodem SMS:

Ustawienia potwierdzeń rezerwacji kodem SMS w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dokonasz w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Proces rezerwacji). Dla pola Sposób potwierdzania rezerwacji wybierz SMS z kodem.

Potwierdzanie rezerwacji kodem SMS

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące potwierdzania rezerwacji kodem SMS, skontaktuj się z nami.

do góry