Wysyłanie kopii powiadomień na adres pracownika


W systemie Asysto wszelkie powiadomienia o dokonaniu rezerwacji przez Klienta, a także o ich anulowaniu, są do Ciebie wysyłane domyślnie na adres e-mail podany przy zakładaniu konta. Jeśli jednak chcesz, aby kopia tych powiadomień była wysyłana dodatkowo na adres e-mail pracownika, do którego nastąpiła rezerwacja, możesz dokonać takich ustawień w Panelu Asysto.

Dzięki tej funkcji każdy Twój pracownik będzie miał kontrolę jedynie nad swoimi rezerwacjami i od razu będzie wiedział, kto dokładnie zapisał się do niego na wizytę. Rezerwacje poszczególnych pracowników nie będą się mieszać, a kontrolę nad wszystkimi rezerwacjami globalnie możesz mieć jedynie Ty jako właściciel lub np. recepcja.

Ustawienia kopii powiadomień w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dokonasz w edycji terminarza (zakładka Zaawansowane). Wystarczy zaznaczyć opcję Wysyłaj osobie odpowiedzialnej kopię powiadomień o rezerwacji na adres e-mail zdefiniowany w sekcji Twój zespół. Powiadomienia będą wysyłane tylko wtedy, gdy w edycji konkretnego pracownika (sekcja Twój zespół) wprowadzisz jego adres e-mail.

Kopia powiadomień na adres pracownika

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące wysyłania kopii powiadomień na adres pracownika, skontaktuj się z nami.

do góry