Wysyłanie powiadomień o rezerwacji złożonej przez Panel


Korzystając z systemu Asysto, wszelkie rezerwacje są dokonywane zazwyczaj bezpośrednio przez Klienta lub Pacjenta za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Ale nie tylko. Ty, jako administrator konta Asysto, możesz również samodzielnie zapisywać wizyty i blokować wybrane terminy dla swoich Klientów, używając w tym celu panelu administracyjnego. W takiej sytuacji możesz zdecydować, czy każdy Twój pracownik powinien otrzymywać powiadomienia mailowe, jeśli rezerwacja została dodana właśnie poprzez panel Asysto.

Ta funkcja jest przydatna szczególnie wtedy, kiedy zapisy poprzez panel dodawane są np. przez osobę pracującą na recepcji lub managera. Wówczas każdy pracownik otrzyma informację, jaka rezerwacja została dla niego dodana przez panel. Dzięki tej funkcji każdy Twój pracownik będzie miał kontrolę nad swoimi rezerwacjami i w każdej chwili będzie wiedział, kto i kiedy dokładnie zapisał się do niego na wizytę.

Ustawienia powiadomień w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dokonasz w edycji terminarza (zakładka Zaawansowane). Wystarczy zaznaczyć opcję Wysyłaj osobie odpowiedzialnej powiadomienia o rezerwacji dodanej przez Panel Asysto na adres e-mail zdefiniowany w sekcji Twój zespół. Powiadomienia będą wysyłane tylko wtedy, gdy w edycji konkretnego pracownika (sekcja Twój zespół) wprowadzisz jego adres e-mail.

Powiadomienia o rezerwacji dodanej przez panel

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące wysyłania powiadomień o rezerwacji dokonanej przez panel Asysto, skontaktuj się z nami.

do góry