Integracja z Sales Manago


Asysto umożliwia integrację z systemem Sales Manago, który jest platformą służącą do automatyzacji marketingu. Jeśli korzystasz z tego programu i chcesz przekazywać do niego dane dotyczące rezerwacji z systemu Asysto, masz taką możliwość.

CO ZROBIĆ, ABY DOKONAĆ INTEGRACJI?

Przede wszystkim zaloguj się do swojego panelu w Sales Manago. Wejdź do Ustawień, a następnie wybierz Integracja. Na dole strony w sekcji Ustawienia (zakładka Dostęp przez API) znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, które należy wprowadzić do Panelu Asysto.

Sales Manago Panel
Sales Manago Panel - API
Ustawienia w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dokonasz w sekcji Integracje (zakładka Sales Manago). Wystarczy zaznaczyć opcję Włącz, a następnie wypełnić wszystkie pola wartościami, które znajdziesz powyżej.

W polu E-mail wpisz adres e-mailowy, na który założone jest konto w Sales Manago.

Integracja z Sales Manago

GDZIE W PANELU SALES MANAGO ZNALEŹĆ DANE POCHODZĄCE Z ASYSTO?

Od momentu dokonania integracji wszystkie dane dotyczące złożonych rezerwacji przekazywane z systemu Asysto znajdziesz w panelu Sales Manago w sekcji CRM. W zakładce Lista kontaktów pojawią się dane Klientów, którzy dokonali rezerwacji. Kliknij przycisk Szczegóły, aby przejść dalej.

Sales Manago Panel - Lista kontaktów

W sekcji Kupony i zdarzenia zewnętrzne znajdziesz listę zdarzeń dotyczących poszczególnego kontaktu. Raportowane są następujące zdarzenia:

  • Rezerwacja (RESERVATION)
  • Anulowanie rezerwacji (CANCELLED)
  • Zmiana rezerwacji (OTHER)

Po kliknięciu w ikonę edycji danego zdarzenia otworzy się okno ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi rezerwacji.

Sales Manago Panel - Zdarzenia zewnętrzne
Sales Manago Panel - Szczegóły zdarzenia zewnętrznego

ZGODY FORMALNE

Integracja z Sales Manago obejmuje również przekazywanie zgód formalnych zaznaczonych przez Klienta podczas procesu rezerwacji. Aby dokonać integracji zgód, należy użyć Nazwy zewnętrznej danej zgody, którą znajdziesz w edycji tej zgody (sekcja Regulaminy i zgody, zakładka Zgody formalne).

Nazwa zewnętrzna zgody

W panelu Sales Manago przejdź do sekcji Ustawienia, a następnie wybierz Inne. W zakładce Lista zgód dodaj nową zgodę, wpisując powyższą nazwę zewnętrzną zgody z panelu Asysto.

Sales Manago Panel - Lista zgód

W szczegółach danego kontaktu w zakładce Zgody znajdziesz zgody udzielone przez Klienta.

Zgoda Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące integracji z Sales Manago, skontaktuj się z nami.

do góry