Używając systemu rezerwacji Asysto, masz do swojej dyspozycji szereg przydatnych funkcji, z których możesz korzystać w każdej chwili w swoim panelu administracyjnym. Jedną z nich jest np. Kartoteka Klientów, czyli szczegółowa baza danych na temat osób, które dokonały rezerwacji świadczonych przez Ciebie usług.
Kartoteka Klientów jest funkcją, która przyniesie Tobie wiele korzyści podczas codziennego korzystania z naszego systemu rezerwacji. Dzięki niej w każdej chwili będziesz mieć szybki dostęp do wszelkich informacji na temat Twoich Klientów. W kartotece zgromadzisz ich dane osobowe oraz kontaktowe, dzięki czemu w razie potrzeby będziesz mieć je zawsze w zasięgu ręki.
Funkcja ta umożliwia Ci również wgląd do historii dokonanych rezerwacji. Intuicyjne wyszukiwanie oraz sortowanie listy Klientów pozwoli Ci na sprawną pracę i znalezienie informacji, których aktualnie potrzebujesz. Uzupełniona kartoteka Klientów pozwala także na sprawne zapisywanie wizyt z poziomu panelu administracyjnego Asysto. W takiej sytuacji nie trzeba już wpisywać wszystkich danych Klienta, zostaną one automatycznie wczytywane z kartoteki.
Uzupełnienie informacji na temat Klientów w Kartotece Asysto jest możliwe na 2 sposoby. Standardowym sposobem jest wpisanie wszelkich danych Klienta poprzez panel administracyjny w przeznaczonej do tego celu sekcji (instrukcja poniżej).
Dodatkowo, Twoja kartoteka będzie automatycznie uzupełniana podczas dokonywania rezerwacji przez nowych Klientów. Dane nowych Klientów będą bowiem zapisywane automatycznie w Twojej bazie na podstawie informacji zawartych w formularzu rezerwacyjnym. Dzięki temu nie będziesz musiał ich wprowadzać własnoręcznie.
Definiowanie Klientów jest możliwe w sekcji Kartoteka Klientów, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. Aby wprowadzić nowego Klienta, wystarczy kliknąć guzik dodaj, a następnie wpisać wszelkie potrzebne informacje na temat swojego Klienta.

Kartoteki dodane automatycznie oznaczone są ikonką znajdującą się w ostatniej kolumnie tabeli. Zostały one stworzone na podstawie danych wpisanych:
- przez Klienta w formularzu rezerwacji znajdującym się na stronie lub
-
przez właściciela konta Asysto podczas dodawania rezerwacji w terminarzu rezerwacji.
Aby zobaczyć wszystkie rezerwacje wybranego Klienta, kliknij link sprawdź. Link więcej pozwoli Ci natomiast sprawdzić wszystkie zapisane informacje dotyczące Klienta.
Czasami zdarza się, że Klient nie może samodzielnie dokonać rezerwacji przez Twoją stronę internetową i chciałby zrobić to telefonicznie.W takiej sytuacji możesz szybko złożyć rezerwację za niego w panelu Asysto. Wystarczy podczas dodawania rezerwacji znaleźć i wybrać Klienta z Kartoteki, a wszystkie jego dane zostaną wczytane automatycznie.
