Przypomnienia SMS


Korzyści dla Ciebie i Twoich Klientów

Powiadomienia w formie wiadomości SMS stanowią najlepszy sposób na przypomnienie Twoim Klientom lub Pacjentom o zbliżającej się rezerwacji. Są przydatne nie tylko wtedy, gdy rezerwacja została dokonana dużo wcześniej. Dzięki temu termin oraz szczegóły rezerwacji będą dostępne w telefonie zawsze pod ręką Klienta, a Ty masz dużą szansę na zmniejszenie ilości zapomnianych i nieodbytych wizyt.

Ustawienia przypomnień SMS w Panelu Asysto

Ustawień dotyczących powiadomień SMS dokonasz w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Przypomnienia SMS oraz e-mail).

Częstotliwość powiadomień SMS

Przypomnienia SMS o zbliżającym się terminie rezerwacji są wysyłane do Klientów dokładnie 1 dzień przed nadchodzącym terminem rezerwacji.

Jeżeli nie chcesz, aby Twoi Klienci otrzymywali przypomnienia drogą SMS, nie zaznaczaj tej opcji. 

Nazwa w powiadomieniach SMS


Możesz zdecydować, jaka nazwa wyświetli się w treści wiadomości SMS wysyłanej do Twoich Klientów. Masz do wyboru 2 opcje:

  • samodzielnie zdefiniowana nazwa - może być to np. nazwa twojej firmy (max. 20 znaków)

PRZYKŁADOWA TREŚĆ SMS:

Pamietaj o rezerwacji 1234: 2017-08-01 12:00, Salon Urody Novo, Kołobrzeska 64, Toruń. Odwolanie: sprawdz email/tel. 123456789

  • dane pracownika - w tym przypadku pojawią się dane konkretnego pracownika, do którego nastąpiła rezerwacja

PRZYKŁADOWA TREŚĆ SMS:

Pamietaj o rezerwacji 1234: 2017-08-01 12:00, J.Kowalski, Prosta 99, Warszawa. Odwolanie: sprawdz email/tel. 123456789

Wysyłka przypomnień SMS jest bezpłatna.
Koszt wysyłania wiadomości SMS zawarty jest w cenie abonamentu.

Wiadomości SMS wysyłane przez system Asysto to wiadomości typu ECO, które wysyłane są z numerów losowych.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące powiadomień SMS, skontaktuj się z nami.

do góry