W systemie Asysto masz możliwość ustawienia, aby w powiadomieniach mailowych oraz podsumowaniu dokonanej rezerwacji, oprócz ogólnych danych kontaktowych i adresowych Twojej firmy, pojawiały się dane kontaktowe pracownika, do którego nastąpiła rezerwacja.
Dzięki tej funkcji możesz dać swoim Klientom oraz Pacjentom możliwość bezpośredniego kontaktu z osobą, do której umówili się na wizytę. W związku z tym, w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wizyty lub konieczności zrezygnowania bądź przełożenia jej na inny termin, będą mieli pewność, na jaki numer zadzwonić lub gdzie napisać maila.
Przykład.
Prowadzisz przychodnię lekarską, w której pracują różni lekarze specjaliści. Dokonując zapisu na wizytę u każdego z nich, w potwierdzeniu rezerwacji Pacjent zobaczy adres, e-mail i ogólny numer telefonu do przychodni. Jeśli chcesz, aby dodatkowo wyświetlane były dane kontaktowe do konkretnego lekarza, możesz to ustawić w Panelu Asysto.

Wszelkich ustawień dokonasz w edycji terminarza (zakładka Zaawansowane). Wystarczy zaznaczyć opcję Pokazuj Klientom dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej w powiadomieniach oraz w podsumowaniu rezerwacji.
