W systemie Asysto masz możliwość dodania nielimitowanej ilości adresów Twojego miejsca pracy. Oznacza to, że możesz korzystać z naszego systemu rezerwacji nawet wtedy, jeśli świadczysz swoje usługi w różnych lokalizacjach. W ramach jednego konta w Asysto możesz zatem mieć rezerwację online w każdym Twoim miejscu pracy.
Dzięki tej funkcji w ramach jednego konta w Asysto.pl udostępnisz rezerwację Twoich usług we wszystkich lokalizacjach Twojego biznesu. Zaoszczędzisz, ponieważ nie będziesz musiał zakładać konta w naszym systemie dla każdego adresu osobno. Zyskasz również czas, ponieważ nie trzeba będzie wprowadzać tych samych usług dla każdego adresu osobno.
Twoi Klienci zyskają natomiast znacznie większy komfort i wygodę podczas dokonywania rezerwacji. Będą mogli samodzielnie dokonać wyboru lokalizacji Twojego miejsca pracy i zarezerwować wizytę tam, gdzie mają najbliżej lub są np. bardziej korzystne ceny. Sprawdzą również najbliższy wolny termin dla każdego adresu, co również jest istotnym czynnikiem przy wyborze konkretnego miejsca świadczonych przez Ciebie usług.
Przykład.
Prowadzisz 2 salony ślubne, w których udostępniasz elektroniczne rezerwacje spotkań na przymiarki sukni przez przyszłe Panny Młode. Chcesz, aby Twoje Klientki miały możliwość umówienia spotkania w dowolnie wybranym przez siebie salonie. W związku z tym, po dokonaniu odpowiednich ustawień w panelu Asysto, może to wyglądać następująco:

Zobacz nasze konto demonstracyjne, gdzie na przykładzie salonu ślubnego możesz dokładnie sprawdzić, jak to działa i wygląda w praktyce:
Uwaga:
Jeśli jesteś właścicielem firmy świadczącej wiele różnych usług przez wielu pracowników w wielu lokalizacjach (np. sieci usługowe), warto założyć osobne konto dla każdego adresu oddzielnie. Ułatwi to codzienną pracę i zarządzanie systemem.
Definiowanie konkretnych adresów jest możliwe w sekcji Twoje adresy, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. W tabeli znajduje się domyślny adres zawierający Twoje dane firmowe, które podałeś podczas zakładania konta. Możesz go edytować, wprowadzając wskazówki dotyczące lokalizacji lub inne informacje dodatkowe. Tego adresu nie możesz usunąć, ponieważ jest on nam potrzebny do celów rozliczeniowych.
Jeśli posiadasz inny adres świadczonych usług, możesz go wprowadzić. Aby dodać nowy adres, kliknij guzik dodaj i wpisz potrzebne informacje. Upewnij się, że znacznik lokalizacji na mapie wskazuje dokładnie Twoją lokalizację. Jeśli nie, możesz ją poprawić. Na koniec kliknij guzik Dodaj. W ten sposób możesz wprowadzić pozostałe adresy, w których świadczysz usługi.

Jeśli chcesz, aby dodany przez Ciebie adres był dostępny dla konkretnego terminarza w systemie rezerwacji, przejdź do strony głównej panelu Asysto i przy wybranym terminarzu kliknij guzik Edytuj. W zakładce Dane podstawowe przy polu Adres wybierz odpowiedni adres.
