W systemie Asysto masz możliwość dodania nielimitowanej ilości pracowników, którzy świadczą usługi w ramach Twojego biznesu. Oznacza to, że możesz korzystać z naszego systemu rezerwacji nawet wtedy, gdy wiele różnych osób wykonuje oferowane w Twojej firmie usługi. W ramach jednego konta w Asysto możesz zatem mieć rezerwację online dla każdego pracownika osobno.
Dzięki tej funkcji w ramach jednego konta w Asysto.pl udostępnisz swoim Klientom rezerwację online do każdego pracownika świadczącego usługi w Twojej firmie. Jest to przydatne szczególnie wtedy, gdy każdy z nich oferuje inne usługi, inne ceny oraz dysponuje innymi dostępnymi terminami.
Twoi Klienci zyskają natomiast znacznie większy komfort i wygodę podczas dokonywania rezerwacji. Będą mogli samodzielnie dokonać wyboru pracownika i dowiedzieć się, jaka jest dokładna cena ich usług, dostępne terminy itp.
Przykład.
Prowadzisz szkołę nauki jazdy, w której pracuje 3 instruktorów. Chciałbyś umożliwić swoim kursantom rezerwację online jazd, które muszą odbyć w ramach kursu. Ze względu na to, że zapis na daną lekcję jazdy powinien być możliwy bezpośrednio do wybranego przez siebie instruktora, powinieneś dokonać odpowiednich ustawień w panelu Asysto. W tym przypadku będzie to wyglądać następująco:

Definiowanie konkretnych pracowników jest możliwe w sekcji Twój zespół, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. W tabeli znajduje się domyślny pracownik z Twoimi danymi, który został utworzony automatycznie podczas zakładania konta. Możesz go edytować bądź usunąć i zacząć dodawanie swoich pracowników od początku.
Aby dodać nowego pracownika, kliknij guzik dodaj, a następnie wpisz jego imię i nazwisko oraz pozostałe informacje. Masz też możliwość dodania szczegółowego opisu oraz wgrania zdjęcia dla każdego pracownika.

Jeśli chcesz, aby dodany przez Ciebie pracownik był dostępny dla konkretnego terminarza w systemie rezerwacji, przejdź do strony głównej panelu Asysto i przy wybranym terminarzu kliknij guzik Edytuj. W zakładce Dane podstawowe przy polu Osoba odpowiedzialna wybierz odpowiedniego pracownika.
W przypadku, gdy Twój terminarz nie dotyczy pracownika, a np. konkretnego stanowiska, sali, pokoju, gabinetu, samochodu itp., możesz ukryć pracownika, aby nie był on widoczny w procesie rezerwacji. W tej sytuacji zaznacz opcję Osoba niewidoczna dla Klienta podczas procesu rezerwacji.
