Korzystając ze strony internetowej stworzonej w serwisie Asysto, masz możliwość szczegółowej prezentacji usług, adresów oraz pracowników, których udostępniasz do rezerwacji. Poniżej przeczytasz, co dokładnie możesz zrobić oraz jak to zrobić.
INFORMACJE O USŁUGACH
W panelu administracyjnym Asysto masz możliwość definiowania konkretnych usług. Zrobisz to w sekcji Katalog usług, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. Wprowadzisz tutaj szereg kluczowych oraz bardziej szczegółowych informacji m.in.:
- nazwę usługi,
- czas trwania usługi,
- cenę usługi,
- opis usługi,
- zdjęcie usługi.
W panelu Asysto możesz ustawić wszelkie szczegóły dotyczące wyświetlania świadczonych przez Ciebie usług. Oddzielna sekcja na stronie głównej oraz dedykowana podstrona z usługami na Twojej stronie internetowej umożliwi wszystkim Klientom dokładne zapoznanie się z tym, co oferujesz.
Na początku zdecyduj, czy lista Twoich usług będzie widoczna na stronie głównej - tak, jak w domyślnych ustawieniach strony. Jeśli tego nie chcesz, zmień ustawienia w sekcji Konfiguracja strony WWW (zakładka Podstrony). Wystarczy w kolumnie Strona główna odznaczyć tę opcję.

W takiej sytuacji podstrona z usługami będzie otwierać się bezpośrednio po kliknięciu w Usługi z belki menu (przy zaznaczonej opcji w tabeli w kolumnie Menu).
Możesz również całkowicie wyłączyć tę podstronę, klikając zielony suwak w odpowiednim wierszu tabeli.
Klikając w edycję podstrony Usługi, możesz ustawić wszelkie szczegóły dotyczące wyświetlania sekcji z usługami na Twojej stronie internetowej. Zdecyduj:
- jaka będzie nazwa w menu oraz nagłówek dla sekcji z usługami,
- czy pokazywać nagłówek na stronie głównej,
- jaki będzie tekst przycisku rezerwacji,
- jaka będzie dodatkowa treść wyświetlająca się pod nagłówkiem tej sekcji,
- ile usług będzie widocznych na Twojej stronie głównej,
- czy opisy usług będą widoczne na stronie głównej,
- czy ceny usług będą widoczne na stronie głównej,
- czy pokazywać link "zobacz wszystkie usługi" na stronie głównej oraz jaka będzie treść tego linku.
Na przykładzie konta demonstracyjnego sprawdź, jak może wyglądać podstrona z usługami:
INFORMACJE O ADRESACH
W panelu Asysto możesz również zdefiniować wszystkie swoje adresy. Zrobisz to w sekcji Twoje adresy, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. Wprowadzisz tutaj następujące informacje:
- dokładny adres,
- numer telefonu obowiązujący dla konkretnego adresu,
- adres e-mail obowiązujący dla konkretnego adresu,
- wskazówki dotarcia,
- informacje dodatkowe.
Powyższe informacje pozwolą Twoim Klientom poznać wszystkie szczegóły dotyczące lokalizacji miejsc, w których świadczysz swoje usługi.
W panelu Asysto ustawisz także szczegóły dotyczące wyświetlania wszystkich Twoich adresów. Oddzielna sekcja na stronie głównej oraz dedykowana podstrona z adresami na Twojej stronie internetowej umożliwi wszystkim Klientom dokładne zapoznanie się z lokalizacjami.
Podobnie jak w przypadku usług, możesz zdecydować, czy Twoje adresy będą widoczne na stronie głównej - tak, jak w domyślnych ustawieniach strony. Jeśli tego nie chcesz, zmień ustawienia w sekcji Konfiguracja strony WWW (zakładka Podstrony). Wystarczy w kolumnie Strona główna odznaczyć tę opcję.

Podstrona z adresami będzie wówczas otwierać się bezpośrednio po kliknięciu w Adresy z belki menu (przy zaznaczonej opcji w tabeli w kolumnie Menu).
Możesz również całkowicie wyłączyć tę podstronę, klikając zielony suwak w odpowiednim wierszu tabeli.
Klikając w edycję podstrony Adresy, możesz ustawić wszelkie szczegóły dotyczące wyświetlania tej sekcji na Twojej stronie internetowej. Zdecydujesz zatem:
- jaka będzie nazwa w menu oraz nagłówek dla sekcji z adresami,
- czy pokazywać nagłówek na stronie głównej,
- jaki będzie tekst przycisku rezerwacji,
- jaka będzie dodatkowa treść wyświetlająca się pod nagłówkiem tej sekcji,
- ile adresów będzie widocznych na Twojej stronie głównej,
- czy pokazywać link "zobacz wszystkie adresy" na stronie głównej oraz jaka będzie treść tego linku.
Na przykładzie konta demonstracyjnego sprawdź, jak może wyglądać podstrona z adresami:
INFORMACJE O PRACOWNIKACH
Oprócz powyższych kwestii, w panelu Asysto masz możliwość opisu wszystkich Twoich pracowników. Zrobisz to w sekcji Twój zespół, którą znajdziesz na stronie głównej w Panelu Asysto. Wprowadzisz tutaj m.in.:
- imię i nazwisko pracownika,
- tytuł naukowy i specjalizację pracownika,
- adres e-mail pracownika,
- telefon kontaktowy do pracownika,
- opis pracownika,
- zdjęcie pracownika.
W panelu Asysto ustawisz dodatkowo szczegóły dotyczące wyświetlania wszystkich Twoich pracowników. Oddzielna sekcja na stronie głównej oraz dedykowana podstrona z całym zespołem na Twojej stronie internetowej umożliwi wszystkim Klientom dokładne zapoznanie się z osobami, które pracują w Twojej firmie.
Podobnie jak w przypadku usług oraz adresów, możesz zdecydować, czy Twój zespół będzie widoczny na stronie głównej - tak, jak w domyślnych ustawieniach strony. Jeśli tego nie chcesz, zmień ustawienia w sekcji Konfiguracja strony WWW (zakładka Podstrony). Wystarczy w kolumnie Strona główna odznaczyć tę opcję.

Podstrona z pracownikami będzie wówczas otwierać się bezpośrednio po kliknięciu w Nasz zespół z belki menu (przy zaznaczonej opcji w tabeli w kolumnie Menu).
Możesz również całkowicie wyłączyć tę podstronę, klikając zielony suwak w odpowiednim wierszu tabeli.
Klikając w edycję podstrony Nasz zespół, możesz ustawić wszelkie szczegóły dotyczące wyświetlania tej sekcji na Twojej stronie internetowej. Zdecydujesz zatem:
- jaka będzie nazwa w menu oraz nagłówek dla sekcji z pracownikami,
- czy pokazywać nagłówek na stronie głównej,
- jaki będzie tekst przycisku rezerwacji,
- jaka będzie dodatkowa treść wyświetlająca się pod nagłówkiem tej sekcji,
- ile pracowników będzie widocznych na Twojej stronie głównej,
- czy pokazywać link "zobacz cały nasz zespół" na stronie głównej oraz jaka będzie treść tego linku.
Na przykładzie konta demonstracyjnego sprawdź, jak może wyglądać podstrona z pracownikami: