W panelu Asysto masz możliwość korzystania z sekcji statystyk, która umożliwi Ci szeroką analizę danych związaną z Twoimi rezerwacjami. Sprawdzisz tu nie tylko statystyki, ale również zrobisz przegląd rezerwacji, ustawiając odpowiednie kryteria wyszukiwania. Dzięki tym zestawieniom możesz dowiedzieć się zatem wszystkiego na temat rezerwacji dokonanych przez Twoich Klientów w wybranym przedziale czasowym, w wybranych terminarzach lub do wybranego specjalisty.
Przegląd i statystyki rezerwacji to narzędzie, które jest bardzo przydatne w codziennym użytkowaniu systemu Asysto. Stanowi zestawienie nadchodzących rezerwacji, które możesz wyświetlać według wybranych kryteriów i traktować jako poglądową oraz zbiorczą listę wizyt. Dzięki temu w szybki i łatwy sposób sprawdzisz, jakie są najbliższe wizyty oraz kto dokładnie dokonał rezerwacji w wybranym terminie.
Każde zestawienie wyświetlane jest w wygodnej formie tabeli, dzięki czemu dokładnie widzisz interesujące Cię terminarze, usługi, pracowników, statusy rezerwacji oraz dane Klienta. W łatwy sposób możesz też sprawdzić, które rezerwacje nie zostały opłacone (), a także podejrzeć uwagi do rezerwacji (
).
STATYSTYKI W PANELU ASYSTO
Statystyki rezerwacji znajdziesz w sekcji Przegląd i statystyki (zakładka Rezerwacje). Możesz ustawić tu następujące kryteria wyświetlanych rezerwacji:
- wybrany zakres dat,
- wybrane terminarze,
- wybrane statusy rezerwacji,
- rezerwacje z niezrealizowaną płatnością.
Masz też możliwość ustawienia filtrów dotyczących sposobu dokonania rezerwacji:
- rezerwacje złożone samodzielnie przez Klientów,
- rezerwacje dodane przez Panel,
a także możesz sprawdzić:
- rezerwacje powiązane z kartotekami Klientów dodanymi automatycznie,
- rezerwacje powiązane z kartotekami Klientów dodanymi przez Panel,
- rezerwacje niepowiązane z kartotekami Klientów.
Dodatkowo istnieje możliwość sortowania wyświetlonych wyników względem wybranego pola, a także eksport danych do pliku Excel bądź CSV.
W eksportowanym pliku znajdziesz wszystkie informacje dotyczące rezerwacji w wybranym okresie czasu. Oprócz standardowych pól z datą, godziną, pracownikiem, usługą, terminarzem itp. znajdziesz tu również ceny, statusy, notatki do rezerwacji i wiele innych.

Po kliknięciu w numer rezerwacji lub link więcej znajdujący się w tabeli, znajdziesz szczegóły wybranej rezerwacji oraz możliwość jej edytowania bądź anulowania. Klikając natomiast w numer Klienta, zobaczysz jego szczegółowe dane wprowadzone w Kartotece Klientów.
W zakładce Łączny czas rezerwacji Klientów masz możliwość sprawdzenia, kto spędził u Ciebie najwięcej czasu w wybranym przez Ciebie terminie.

Masz możliwość sortowania wyników względem wybranego pola, a także eksport danych do pliku Excel bądź CSV. Po kliknięciu w numer Klienta znajdujący się w tabeli, zobaczysz jego szczegółowe dane wprowadzone wcześniej do Kartoteki Klientów.