W systemie Asysto jest możliwość ustalenia, w jaki sposób będą wyświetlane Twoje rezerwacje na wszystkich terminarzach w panelu. To znaczy, co dokładnie będzie widoczne przy każdej rezerwacji.
Domyślnie jest to ustawione w sposób następujący:
[pierwsza litera imienia]. [nazwisko], [usługa], czyli na przykład: J. Kowalski, Konsultacja stomatologiczna
Jeśli jednak potrzebujesz innych danych w tym miejscu, możesz to zmienić za pomocą gotowych zmiennych. Do wyboru masz następujące zmienne:
{reservation_name} - imię
{reservation_name_fl} - pierwsza litera imienia (kropka na końcu dostawia się automatycznie)
{reservation_surname} - nazwisko
{service_name} - nazwa usługi
{reservation_phone} - numer telefonu
{reservation_field_x} - wartość pola dodatkowego (gdzie x to numer id pola)
Gdzie znajdę numer id pola dodatkowego?
Wejdź do sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Formularz rezerwacji), a następnie kliknij Edytuj dla wybranego pola. W adresie tej strony znajdziesz numer id pola po ukośniku:
UWAGA: Jeśli potrzebujesz innej zmiennej do wykorzystania, skontaktuj się z nami.
Wejdź do edycji terminarza, a następnie wybierz zakładkę Zaawansowane. W polu "Nazwa rezerwacji w terminarzu" wpisz wybrany przez siebie wzór zmiennej (możesz wybrać jedną lub kilka). Na koniec kliknij przycisk Zapisz.
SPOSÓB WYŚWIETLANIA GODZIN PRZY REZERWACJACH
Jeśli chcesz wybrać sposób wyświetlania godzin na rezerwacjach w terminarzu, możesz to zrobić w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Proces rezerwacji), pole Pokazuj godzinę rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji na terminarzu w panelu.
Zaznaczona opcja oznacza wyświetlanie godzin dla wszystkich rezerwacji w formacie np. 12:30 - 13:30.
Niezaznaczona opcja oznacza natomiast wyświetlanie jedynie godziny rozpoczęcia rezerwacji, np. 10:00.