System Asysto umożliwia globalne zarządzanie dniami wolnymi od pracy, podczas których system rezerwacji staje się niedostępny dla Klientów. W panelu administracyjnym zostały wprowadzone automatycznie dni ustawowo wolne od pracy, które (jeśli zechcesz) pojawią się we wszystkich Twoich terminarzach i uniemożliwią Klientom dokonanie rezerwacji w tym czasie. System pozwala również samodzielnie zdefiniować dni, w których dokonywanie rezerwacji na Twojej stronie nie będzie możliwe.
Dodawanie i usuwanie dni wolnych od pracy lub rezerwacji jest możliwe w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Dni wolne).
DNI USTAWOWO WOLNE OD PRACY
Dni ustawowo wolne od pracy zostały wprowadzone do systemu automatycznie. Pojawią się one we wszystkich Twoich terminarzach, jeśli masz włączoną opcję:
Uwzględniaj w moich terminarzach dni wolne dodane automatycznie.

Dni ustawowo wolne od pracy pojawią się na każdym Twoim terminarzu w Panelu Asysto. Będą oznaczone kolorem fioletowym.

WŁASNE DNI WOLNE OD PRACY I REZERWACJI
Aby dodać samodzielnie dowolny dzień wolny od pracy lub rezerwacji, w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Dni wolne) wciśnij przycisk +dodaj. Wystarczy wybrać datę i wprowadzić własny opis, który pojawi się na kalendarzu rezerwacji. Taki dzień będzie oznaczony w tabeli ikoną .

Samodzielnie dodane dni wolne pojawią się na każdym Twoim terminarzu w Panelu Asysto i będą oznaczone kolorem fioletowym.

Uwaga!
Mając zdefiniowane dni wolne od rezerwacji w swoich terminarzach, nadal masz możliwość wprowadzania w tym czasie zapisów od strony panelu administracyjnego, np. jeśli zechcesz zrobić jakiś wyjątek i przyjąć kogoś po uprzedniej konsultacji telefonicznej.
