Autoanulowanie rezerwacji nieopłaconych


W systemie Asysto możesz ustawić autoanulowanie rezerwacji nieopłaconych, czyli określić, po ilu godzinach od momentu dokonania takiej rezerwacji zostanie ona automatycznie anulowana. Jeżeli masz włączone płatności online, a Klient nie opłaci swojej rezerwacji, wówczas po upływie określonego przez Ciebie czasu taka rezerwacja zostanie usunięta z systemu.

Funkcja ta pozwoli Ci na usprawnienie i automatyzację Twojej pracy, gdyż nie będziesz musiał za każdym razem sprawdzać, czy Twój Klient dokonał wpłaty, czy jednak nie. Dzięki temu termin takiej rezerwacji jest blokowany w Twoim kalendarzu jedynie na określony przez Ciebie czas, a później zostaje zwolniony i staje się dostępny dla innych Klientów. 

Ustawienia autoanulowania rezerwacji nieopłaconych w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dokonasz w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Proces rezerwacji). Dla pola Autoanulowanie rezerwacji nieopłaconych wystarczy wpisać określoną ilość godzin. Np. jeśli chcesz, aby wszystkie rezerwacje nieopłacone były automatycznie anulowane po upływie 2 godzin od momentu dokonania rezerwacji, wpisz 2.

Wartość 0 oznacza, że funkcja autoanulowania nie będzie włączona.

Autoanulowanie rezerwacji nieopłaconych

Uwaga! Funkcja autoanulowania nie dotyczy rezerwacji wprowadzanych oraz zmienianych przez panel Asysto.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące autoanulowania rezerwacji nieopłaconych, skontaktuj się z nami.

do góry