Integracja z Messenger Chat


Asysto umożliwia dodanie chatu Messengera do Twojej strony stworzonej w naszym serwisie. Dzięki temu, jeśli posiadasz fanpage swojej firmy na Facebooku, możesz utrzymywać stały kontakt z użytkownikami odwiedzającymi Twoją stronę internetową. Jest to jedna z najszybszych i najskuteczniejszych form interakcji z Klientami, którzy posiadają konto na Messengerze lub Facebooku. Wszystkie wiadomości gromadzone są w Twojej skrzynce odbiorczej, więc możesz do nich w każdej chwili powrócić i kontynuować rozmowę.

Aby wtyczka chatu Messengera pojawiła się na Twojej stronie, musisz wygenerować kod, a następnie wprowadzić go do Panelu Asysto.

Generowanie kodu

1. Zaloguj się na Facebooku i przejdź do Ustawień swojego profilu.

Ustawienia Facebooka

2. Z bocznego menu wybierz Platforma Messengera, a następnie przejdź do sekcji Dodawanie domeny do białej listy i wprowadź adres swojej domeny.

Platforma Messengera

3. Przejdź do sekcji Wtyczka czatu z Klientami i kliknij przycisk Skonfiguruj. Ustaw język, powitanie oraz kolor, a następnie skopiuj kod.

Dodawanie Messengera do swojej witryny
Krok 1 - Konfiguracja języka i powitania
Krok 2 - Konfiguracja koloru
Krok 3 - Kopiowanie kodu
Ustawienia integracji z Messenger Chat w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dokonasz w sekcji Integracje (zakładka Messenger). Wklej powyższy kod i kliknij przycisk Zapisz.

Integracja z Messenger Chat

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące integracji z Messenger Chat, skontaktuj się z nami.

do góry