Przypomnienia e-mail


Korzyści dla Ciebie i Twoich Klientów

Przypomnienia o nadchodzącej rezerwacji wysyłane w formie wiadomości E-MAIL to doskonały sposób na zmniejszenie ilości zapomnianych wizyt. Dzięki tym powiadomieniom Twoi Klienci lub Pacjenci będą pamiętać o terminie oraz szczegółach swojej rezerwacji nawet wtedy, gdy dokonywali ją dużo wcześniej. Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji będą zawsze dostępne w skrzynce pocztowej na komputerze, tablecie lub w telefonie komórkowym tuż przed umówionym terminem rezerwacji.

Ustawienia przypomnień e-mail w Panelu Asysto

Wszelkich ustawień dotyczących powiadomień e-mail dokonasz w sekcji Konfiguracja powiadomień (zakładka Przypomnienia e-mail). W tabeli kliknij Edytuj dla maila Przypomnienie o rezerwacji.

Przypomnienia o rezerwacji

W Panelu Asysto możesz ustawić przypomnienia o zbliżającym się terminie rezerwacji, które będą wysyłane do Klientów:

  • 7 dni przed,
  • 3 dni przed,
  • 1 dzień przed,
  • określoną ilość godzin przed terminem rezerwacji.

Możesz wybrać dowolną opcję lub też zaznaczyć wszystkie. Jeżeli nie chcesz, aby Twoi Klienci otrzymywali przypomnienia drogą mailową, nie zaznaczaj żadnej opcji. 

 

UWAGA: Powiadomienia mailowe wysyłane są tylko dla terminarzy oznaczonych jako aktywne.

Nadawca i stopka maila

W polu Nadawca ustawisz nazwę nadawcy maila, który będzie wysyłany do Twoich Klientów.

Możesz zdefiniować też swoją stopkę, która pojawi się automatycznie na końcu wiadomości e-mail. Wstawisz tu dowolną treść, logo, obrazek oraz link.

Jeśli chcesz, aby w mailu do Klientów pokazywała się domyślna stopka Asysto, pozostaw zaznaczone pole "Pokazuj stopkę Asysto".

Ustawienia globalne

Wysyłka przypomnień E-MAIL jest bezpłatna.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące powiadomień e-mail, skontaktuj się z nami.

do góry