Przypomnienia o nadchodzącej rezerwacji wysyłane w formie wiadomości E-MAIL to doskonały sposób na zmniejszenie ilości zapomnianych wizyt. Dzięki tym powiadomieniom Twoi Klienci lub Pacjenci będą pamiętać o terminie oraz szczegółach swojej rezerwacji nawet wtedy, gdy dokonywali ją dużo wcześniej. Najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji będą zawsze dostępne w skrzynce pocztowej na komputerze, tablecie lub w telefonie komórkowym tuż przed umówionym terminem rezerwacji.
Wszelkich ustawień dotyczących powiadomień e-mail dokonasz w sekcji Konfiguracja rezerwacji (zakładka Przypomnienia SMS oraz e-mail).
W Panelu Asysto możesz ustawić przypomnienia o zbliżającym się terminie rezerwacji, które będą wysyłane do Klientów:
- 1 dzień przed,
- 3 dni przed,
- 7 dni przed terminem rezerwacji.
Możesz wybrać dowolną opcję lub też zaznaczyć wszystkie. Jeżeli nie chcesz, aby Twoi Klienci otrzymywali przypomnienia drogą mailową, nie zaznaczaj żadnej opcji.
Nadawca i stopka maila
W polu Nadawca ustawisz nazwę nadawcy maila, który będzie wysyłany do Twoich Klientów.
Możesz zdefiniować też swoją stopkę, która pojawi się automatycznie na końcu wiadomości e-mail. Wstawisz tu dowolną treść, logo, obrazek oraz link.
Jeśli będziesz potrzebować dostępu do serwera FTP, skontaktuj się z nami.
Jeśli chcesz, aby w mailu do Klientów pokazywała się domyślna stopka Asysto, pozostaw zaznaczone pole "Pokazuj stopkę Asysto".